środa, 12 maja 2010

I Komunia Święta



Dzięki oddaję Zbawco mój Panie,
Co kielich złocisty opuszczasz z ołtarza
Bo moje serce wolisz na mieszkanie
Byś je mógł łatwiej miłością obdarzać.
Witam Cię Jezu z największą radością
Szeroko otwieram serca mego bramy
Patrz jak odświętnie przybrane miłością
Jakie ono czyste, jakie roześmiane.
Obiecuję Jezu zawsze kochać Ciebie
Całym swoim życiem Tobie chwałę nieść
To jest moje hasło na calutkie życie
Będzie Tobie, Panie dobrze w duszy mej.
Już Jezus przyszedł, szczęście ogromne
Wziął moje serce jak dobry Brat.
O, tego dnia ja nie zapomnę,
Pójdę z mym Bogiem w piękniejszy świat.
Będę Go bronić swoim kochaniem
każdym codziennym pacierzem,
Dobrym uczynkiem i zachowaniem
Pełnym udziałem w wierze.
Od dzisiaj pragnę do Boga tylko
Należeć duszą i całym ciałem
I każdą życia mojego chwilką
Miłość Mu dawać i chwałę.


W ubieglą niedzielę, 09.05, nasze koleżanki ELWIRA, EMILKA, PAULINA, oraz kolega KACPER po raz pierwszy przjęli Pana Jezusa do Swojego Serduszka. To bardzo ważny dzień w ich życiu! Wszyscy dzielimy ich radosć z tak bliskiego spotkania z Jezusem. W tym szczególnym czasie otaczamy ich modlitwą.

Szczęsć Boże:)


Pamiętaj o tym zawsze, wśród życia zmiennych dróg,
że choć nie widzą Cię ludzie, to zawsze widzi Cię Bóg